Silné svedectvo a posolstvo Grahama Hooda pre Austráliu a Scotta Morrisona

19.09.2021

Canberra 18. septembra 2021 (HSP/Foto:Screenshot YouTube)
Po kapitánovi hasičov Cristianovi Granuccim, ktorý sa verejne vzoprel nariadeniu, zavádzajúcemu povinné očkovanie zamestnancov mesta Los Angeles, pozná svet meno ďalšieho rebela. Je ním kapitán najväčšej austrálskej leteckej spoločnosti Qantas Graham Hood. Vo videu, ktoré obletelo planétu, striktne odmietol povinnú vakcináciu - svojmu zamestnávateľovi i austrálskej vláde v ňom poslal jasný a silný odkaz


Pilot Graham Hood adresoval Austrálii silné posolstvo


Dvadsiatim dvom tisíckam zamestnancov leteckých spoločností Qantas a Jetstar doručili dotazník o očkovaní, ktorý vyplnila zhruba polovica z nich - vyplynulo z neho, že väčšia časť zamestnancov je už zaočkovaná, prípadne sa zaočkovať ešte len chystá. Spoločnosť Qantas to "posmelilo" v rozhodnutí zaviesť povinné očkovanie pre všetkých - piloti a posádka ho musia stihnúť do 15. novembra tohto roku, ostatní zamestnanci do konca marca roku budúceho.
Politika Qantasu je nekompromisná - všetci, ktorí povinné očkovanie odmietnu, zostanú bez práce. Rozhodnutie vedenia zdvihlo z kapitánskeho kresla Grahama Hooda, ktorý pre spoločnosť pracuje už 35 rokov a nalietal s ňou približne 35-tisíc hodín.
Svoj odkaz, ktorý zverejnil na platforme Rumble, začína slovami: 

"Natáčam toto video, lebo si myslím, že to, čo sa tu deje, je absolútne zločinecké! Austrália - musíš počúvať! Nie som proti očkovaniu, aj moja mama bola pred časom zaočkovaná Pfizerom - vtedy som ale ešte nevedel veci, ktoré viem teraz. Je mi jedno, čo si o mne myslíte, nie je to moja vec. Radšej vám stúpim na otlak dnes, ako by som mal zajtra stáť pri vašom hrobe! Nedám súhlas s touto vakcínou, pretože nebola poriadne testovaná, dlhodobé účinky sú stále predmetom analýzy. Všetko, čo je povinné a ničí naše práva ako ľudských bytostí, je cez čiaru. Mám toho dosť," hovorí.

"Pre tých z vás, ktorí si myslíte, že vás vakcína vráti do normálneho života - pozrite sa na novinky od pána Tedrosa, šéfa WHO. Ten oznámil, že prichádza nová pandémia, existujú nové vírusy! Neskončilo to, ľudia!"

Austrália, zobuď sa!

V emotívnom videu padá kritika na mnohé hlavy - okrem iného aj na hlavu premiéra Austrálie Scotta Morrisona.

"Scot Morrison - aké sklamanie! Sedíš na tlačovej konferencii a hovoríš: Sme slobodná krajina! Nenariaďujeme povinné očkovanie. To my nerobíme. Veríme, že každý urobí zodpovedné rozhodnutie na základne informovaného súhlasu! Ty veľmi dobre vieš, prečo ste nenariadili povinné očkovanie - pretože je to protiústavné! Ide to proti ústave, ktorú si sa svojim zvolením do funkcie zaviazal ochraňovať. Túto špinavú prácu za teba teda robia iné organizácie a zamestnávatelia - a ty sa nazývaš kresťanom!"

Graham Hood kritizuje nariadenia vlády, ktoré pripravili o prácu a živobytie mnohých ľudí, páchajúcich samovraždy, kritizuje nezmyselné lockdowny, ktoré ľudí zavreli doma a oddelili od seba navzájom. Doľahli aj na samotného Grahama a jeho manželku - ani oni sa nemohli stýkať s vlastnými deťmi a vnúčatami.
Kritizuje ministra zdravotníctva za jeho vyjadrenia o odopretí zdravotnej starostlivosti nezaočkovaným pacientom, i políciu, zasahujúcu proti ľuďom - vo videu spomína tvrdý zákrok proti 12-ročnému dievčaťu, ktoré v obchodnom centre nemalo nasadené rúško.

"Toto nie je Austrália a jej duch! Toto nie sme my! Povinné očkovanie a vakcinačné pasy sú nemorálne! Namiesto toho, aby ste nazývali ľudí, ktorí chodia na zhromaždenia, antivaxermi, nazvite ich pravým menom! Sú to bojovníci za slobodu a bojujú za práva, ktorých ste sa vy vzdali! Prestaňte ich nálepkovať a pridajte sa k nim! Stojím za truckermi a za všetkými, ktorí protestujú! Už viac nie sme národ - sme konglomerát malých diktatúr, ktoré riadia veľké korporácie. Je to odpad!"

Graham Hood si podľa svojich slov uvedomuje, že zverejnením videa riskuje stratu dlhoročného zamestnania, mlčať však nemieni.

"Toto je pravdepodobne naposledy, čo mám oblečenú uniformu. Som vďačný, že som dostal možnosť slúžiť mojim aerolíniám a mojej krajine. Ak už nikdy nebudem môcť lietať, bude to pre mňa sklamaním. Zobuď sa Austrália! Bolo mi potešením slúžiť ti, robil som to hrdo a s dôstojnosťou a to je spôsob, akým budem žiť do konca svojich dní."

Posolstvo odvážneho kapitána obletelo svet a prinieslo mu obrovskú verejnú podporu. Medzičasom bola založená aj finančná zbierka pre prípad, že o prácu v Qantas Airways príde.
Lucia Žatková

Všetky práva vyhradené 2020
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky