21.8.2023 Posolstvo Ježiša Krista (Luz de Maria)

27.08.2023

Učení našeho Pána Ježíše Krista ze dne 21. srpna 2023.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com



Luz de Maria: Bratři a sestry, dívám se na svého sladkého Ježíše s majestátem hodným jeho božství a On mi říká:

"Moje milovaná:
Jak se raduji z lidských tvorů, kteří se rozhodnou obrátit a neochabují v tomto rozhodnutí tváří v tvář naléhavosti být pevní, silní a odhodlaní být Mnou požehnáni!

Mé děti v procesu obrácení zanechávají páchnoucí kusy masa, které si nesou s sebou, a aniž by si to uvědomovaly, jsou nadále duchovně slepé a zbytečně pyšné. Lidstvo je nasyceno těmito stvořeními a je naléhavě nutné, abyste měly sílu podívat se na sebe, jaké jste, se svými osobními chybami, a nehledět na chyby druhých.
Jsou věci, které jsou po tolika opakováních těžkými kameny, jež přilnou k tělu jako výtrusy a vedou k tomu, že trpíte falešnou moudrostí, zdáním, které je pomíjivé a typické pro "vlky v rouše beránčím" [Mt 7,15].


Podívejte se na chvíli na to, jak pokládáte nohy na zem:
Stojíte pevně, cítíte to pevně, děti?
Vydrží tato pevnost navždy?
Podívejte se na své bratry, kteří zakoušejí hořkost bolesti a sílu přírody.
Vyzývám vás, abyste vstoupili na Cestu pravdy, ale:
pokorné Pravdy…
Pravdy, která miluje…
Pravdy, která se dává…
Pravdy, která nechce všechno pro sebe…
Pravdy, která zná cestu mého pravého dítěte, které vytesávám dlátem.

Mé děti, bez mírnosti Pravdy a bez rozvážnosti Pravdy se dokážete jen prosadit… Budete milovány, nebo odmítnuty? A co jsem vás poslal dělat? Poslal jsem vás, aby byli bratrské a abyste dodržovaly Přikázání.
Pletete si zvyšování hlasu před svými bratry s demonstrací síly, moci nebo moudrosti. Tím dosahujete opačného účinku a jste odmítány.
Většina mých dětí trpí pronásledováním těmi, kteří Mě nemilují, a pronásledováním, které si samy způsobily. Mé děti jsou nejen pronásledovány, ale budou pronásledovány ještě více, neboť má Boží Láska v lidském stvoření způsobuje, že nepřítel duše zvrací, což je chytá do pasti nízkých pudů a skrze pýchu, jež je učitelkou padlých duší.

Mají pronásledovatele a nevědí o tom:
Závist je špatný společník a velký pronásledovatel téhož tvora…
Nevědomost pyšných je velkým pronásledovatelem sebe sama…
Hloupost je nelítostným pronásledovatelem sebe sama…
Nepochopení vůči bratřím se obrací na samotného tvora i na jeho okolí.
Některé duchovní tendence mají dopady na samotného tvora a šíří se i na jeho bližní."


Luz de Maria: Můj Ježíš mi ukazuje lidského tvora téměř bez chůze, protože se tolik vleče a nechává se strhnout k pádu, odmítá přijmout Boží požadavky, aby se vnitřně proměnil. Proměna, která musí začít tím, že se člověk podívá sám na sebe a uvědomí si, že není tím, co náš Pán očekává od dobrého syna.

Luz de Maria: Pak mi řekne:

"Moje milovaná:
Lidstvo silně směřuje k utrpení, zlo převládá a mé děti pohrdají dobrem.
Stačí jedna lidská bytost se zlými myšlenkami, aby způsobila zlo všem kolem sebe. Jediný tvor dobra proměňuje svět a ty, kterých se ve svém životě dotkne.
Řekni jim, má dcero, že živly bičují lidstvo obecně a že se musí připravit tím, že si lidé budou navzájem pomáhat. Řekni jim, že kamenné srdce je vede k tomu, aby se přizpůsobili zlému utlačovateli duše, aby byli drsnější a dokonce ve velkém nebezpečí, že se připojí k ďáblu.
Utrpení se rychle blíží, tolik zemí bude trpět, protože jedna země nebude schopna pomoci ostatním, nepomůže jim ve správnou chvíli.
Evropa, kolébka velké zdatnosti lidstva, přestane být takovou tváří v tvář tomu, co ji čeká: uchvácení zemí a invaze násilně vnucená silou. Přijde čas, kdy hranice nebudou sloužit k tomu, aby se lidé stěhovali z jedné země do druhé, ale budou sloužit k přesunu válečných zajatců. Mé děti budou šokovány tím, co budou žít, zlobou lidského stvoření, která se odehrává v kritických okamžicích rozhodování."


Luz de Maria:
 Krátké ticho… a pokračujte, můj zbožňovaný Pane Ježíši Kriste:

"Milovaná:
Posílám svého nejmilejšího anděla Pokoje, ne aby lidské stvoření očekávalo, že bude spaseno bez osobních zásluh, nebo aby si myslelo, že on přijde, aby vás změnil v jednání a konání, neboť změna by ve vás měla již nastat. Spíše přichází, aby dal mé Slovo těm, kdo po Mně žízní, těm, kdo se chtějí obrátit uprostřed nadvlády antikrista, s andělskou pokorou těch, kteří jsou připraveni mou Matkou, jsou pokladem mé Matky pro tyto chvíle.
Můj anděl Pokoje je andělem, protože je věrným poslem mého Slova, které zná k dokonalosti, a je tím, kdo byl mým Domem určen, aby vás učil Zákonu lásky.
Milované děti, nebojte se, moji andělé strážní vás chrání a budou chránit. Buďte příkladnými dětmi a dostanete tu nejlepší odměnu: Můj Dům jako vaše dědictví.
Ať je mé požehnání v každém z vás balzámem, který vás ke Mně přitahuje."


Dal mi rozsáhlé požehnání pro všechny a řekl mi:

"Žehnám vám všem, moji milovaní.
Váš Ježíš" 

Všetky práva vyhradené 2020
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky