10. Oktober 2023 Októbrové znamenie pre svet je vojna medzi Izraelom a Gazou (podľa zjavenia Valentíny Papagnovej)

17.10.2023

Ľudia čakajú na znamenie


Dnes ráno, keď som sa modlila, prišla Presvätá Matka. Spýtala som sa jej: 

"Požehnaná Matka, ľudia čakajú na znamenie, ktoré Boh pošle do sveta v októbri."


Naša Presvätá Matka povedala:
"Povedzte ľuďom hneď teraz, najväčšie znamenie je na vrchole sveta – to, čo sa deje medzi Izraelom a Gazou - vojna, ktorá je veľmi nebezpečná a môže eskalovať do veľmi vážnej vojny a zabiť mnoho nevinných ľudí."


"Som tam, aby som potešila svoje deti a prosím za ne svojho Syna Ježiša, aby ich potešil a zmiloval sa nad nimi."


Presvätá Matka, držiac v oboch rukách, mi ukazovala stránky na čítanie so slovami: " Povedzte ľuďom, aby si prečítali proroctvo v Knihe Daniel a tam bude vysvetlenie toho, čo sa teraz deje."
"Povedzte ľuďom, aby brali toto posolstvo vážne, aby sa modlili a činili pokánie."


Komentár: Keď naša Presvätá Matka hovorí: ' na vrchole sveta' , má na mysli skutočnosť, že to, čo sa deje v Izraeli a Gaze, je v súčasnosti najvýznamnejšou udalosťou vo svete.

Všetky práva vyhradené 2020
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky